I det fina vädret... (blåst och regn)

Nu har jag gått två timmar i nerförsbacke!

Det känns så med en äkta draghund, sele och baggen runt midjan. Baggen är ett midjebälte med en elastisk rem inuti och specialfäste för koppel. Mycket bra vid löpning, skidåkning osv om man har en hund som drar. =)

Innan promenaden som slutade efter två timmar, varav 20min regn och jag hade ingen jacka, så var vi hemma med massa blöta kläder, selar, koppel och liknande...

Innan promenad i nerförsbacke har jag bakat och föreberett inför i morgon, städat lite, betalat räkningar, facebookat och annat sånt viktigt. :P ..medan hundarna samsades (!!) på mattan. Tur jag bestämde mig för att lägga dit den trots allt! Och busade lite också till och med. Båda leker på samma sätt, slåss med tassarna och så. :)





En trevlig bieffekt av att ha Mharia här ikväll var ju att jag fick träffa Euan. Tänk. Alla gamla klasskompisar reser på olika och håll och en del undrar man om man nånsin ska få träffa igen. Sen helt plötsligt kommer de tillbaka och hälsar på flera gånger!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad söta de är! Och vad trötta de ser ut...

2009-11-27 @ 00:01:05
URL: http://korrre.blogg.se/
Postat av: Maria Rennemark

Hihi, vilka söta vovvar som sussar sött på mattan. Riktiga kompisar :)

2009-11-27 @ 09:41:29
URL: http://majjamus.blogspot.com
Postat av: Karla

Ja, jättesöta och jättemysiga. :D Känns lite tomt med bara en vovve här idag.

2009-11-27 @ 13:23:48
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0