Vackert ute idag!

Såhär års hör man folk som säger att det är så grått och tråkigt och mörkt och kallt.... Hur kan man inte tycka att det är vackert!?












Märklig känsla! Tyst, ensamt, stilla, dimma, friskt. Vackert!

...och kallt var det inte! Jag sprang i tunn jacka och 3/4-byxorna, hittade inte mina långa och vädret och skymningen bara skrek "Spring ut och fota mig".

Jag tror för övrigt att jag står för tanternas nya underhållning här på Långö.
Springer jag inte runt i kortbyxor i november med kameran i högsta hugg (=intervallträning), så studsar jag runt och hunden i kapp på gården på lunchen, eller så cyklar jag upp och ner för alla trottoarkanter jag hittar (enda sättet att få min cykel att växla).

Men man får väl bjuda lite på sig själv!


Kommentarer
Postat av: Maria

2009-11-17 @ 12:02:52
Postat av: Maria

GUD så vackert! Jag håller med dig om att denna årstiden är fin. Jag har inget emot hösten och kan bara tycka den är mysig! Hoppas vi kan få till en träff snart. Är så nyfiken på din nya lya :)

2009-11-17 @ 12:04:32
URL: http://majjamus.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh, vilka fina bilder, duktiga du! Kram

2009-12-03 @ 22:48:20
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0