Storm!

"Enligt SMHI och danska motsvarigheten DMI är risken stor att det under helgen blir ett rejält oväder i Blekinge. Framåt lördagskvällen väntas både regn och mycket hårda vindar. Enligt SMHI kan det bli stormvindar längs kusten. Elbolaget Eon har också höjt sin beredskap." (enligt BLT)

För en gångs skull verkar de ha rätt!


Kurt Nilsen - Last Storm



...på tal om storm.
Varför funkar det inte att visa youtubefilmer här längre?

Snart dags att jobba...ska bara visa veckans träning för er:

Träning vecka 40:
Måndag: jobba 17-22
Tisdag: styrketräna 1h (rygg, axlar, mage), promenad 2h 15min
Onsdag morgon: springa 30min + 10xbacke, armhävningar 28-35-25-22-35 (60 sek vila emellan)
Onsdag kväll: lindy hop 1½h, bugg 1½h,
Torsdag: vila
Fredag: styrketräna 1h (rygg, axlar, mage), armhävningar 18-18-20-20-14-14-16-40 (45sek vila emellan) 
Lördag:  vila
Söndag: springa 30min +10xbacke, armhävningar 18-18-20-20-17-17-20-45 (45sek vila emellan), jobba 11.30-22

Skriver inte upp vardagsmotion, tex hundpromenader under 1h, cyklande under ½ h...nån som frågade om det på om funbeat.

Måndagen var jag helt slut efter förra söndagen, torsdag var en lång skoldag och middag och lite firande med Karolina och god mat för att jag hittat lägenheten. Lördag var vi iväg på dagen, och sen hade jag och Patrik massa att ta igen. Inget bra springväder heller precis med regn och full storm!

Det känns som om armhävningsträningspassen ruser iväg från mig, jag hinner inte med! Nästa pass ska jag göra ett test för att se vilken nivå jag ska placera mig på inför nästa vecka.. Jag kommer fastna på vecka 5 eller kanske på vecka 6 och köra den om och om igen. Men nån dag ska jag klara sluttestet! Den dagen ska filmas och firas! Nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0