Vinden har vänt på riktigt nu..

Igår hade jag sånt flyt!

Underbart vacker morgon och rask promenad en timme på västra mark med Emi, som fick springa lös (det var längesen!!).

Bara två timmars skola... Sen shoppa till linjefesten med två klasskamrater i min lilla bil. Mycket underhållande. 13kg köttfärs, 10 påsar chips, 16 burkar tacosås, 10 påsar maränger....osv.


...okej...inte riktigt men nästan. Tog inga bilder själv...

Sen upp och sitta hos Patrik och plugga en stund och laga lite mat ihop innan Lindyhop och Buggkurs (=jättekul!!).

När jag kom hem såg jag att en av våra tentor kommer vara hemtenta istället på grund av att en bok som krävs inte går att få tag på och nu kan vi turas om om de typ 5 examplar som finns i vår klass på 50... Skönt!

Sen sent kvällsmys med Karolina och Hanna. Massa prat, skratt och fåniga hundar.

Tänk vad bra man kan ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0