Ostark idag

O är en bra bokstav, ett bra prefix.

Dagens favoritord: "Ofinns" enkelt och tydligt och bra. Idag har jag gjort massa annat istället för att plugga...spela flöjt, gitarr, jobbat, hostat och tyckt synd om mig själv, skrattat åt arga lappar och bra ord som tex ofinns.




Kul sida.

Fortfarande ont i halsen och hostig, men verkar inte bryta ut nån riktigt förkylning ändå. Kört andra träningspasset idag på väg till 100. Det var tungt, men det är väl meningen. Står att man ska vila "90 sek longer if required", men jag måste vila bra mycket mer än 90 sek för att palla. Kanske ska ta om nåt/några pass så man inte tar ut sig helt i början. Det går ändå bättre än jag trodde det skulle göra.

Emi borde palla lite riktiga promenader nu. Ska ut och gå med Maria i morgon. Kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, älskar den sidan. Dessutom kan argalappen.se vara det sötaste namnet någonsin på en sida.

2009-09-21 @ 01:17:29
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0