Flyt!

Igår hade jag en mycket effektiv skrivdag. Fredrik var här och han skriver om ett liknande ämne. Vi skrev och skrev och skrev med några trevliga pauser. Varav en ute i en stund när solen sken, innan stormen och regnet kom. Härligt!


Solen kämpar...


Och mina tulpaner börjar komma upp!



Idag har jag flyt! Lämnade in ett utkast på kandidatarbetet igårkväll/natt/morse. När jag kom hem från gymmet idag ringde en mycket trevlig tjej på en mycket trevlig arbetsplats och sa att de ville träffa mig nästa vecka angående en praktiktjänst i sommar. Det vore så kul. Jag bara skuttar runt och kunde inte plugga till seminariet. Spelade flöjt istället, vilket jag gjort några dagar i rad nu, men det var flera år sen jag spelade ordentligt. Idag lossande det äntligen! Kul!



Idag kom posten med böckerna jag ska läsa till seminariet (innan helgen). Med posten kom också startbeviset till göteborgsvarvet. Startgrupp 3 av typ 20, jipii! Och min strandskyddskunskap kommer ta mig långt här i världen. ;)

Nu ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis igen! Så kul det där med jobbet! Är massa glad för din skull! :D Grattis också till en finfin startplats i Gbgvarvet - det öppnar väl upp för ännu bättre tider? Jag ska heja på dig härifrån! ;)

2010-04-24 @ 07:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0