I am amazing!!!

Idag har jag kollat på Urban dictionary...

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=karla

Tänk att mitt namn har en sån betydelse!


Veckan har bland bestått av studiebesök av platsen vi ska jobba med i arkitektkursen.

Vilket är här, mellan piraten, vivaldi och pingskyrkan typ. Uppiften är att göra en offentlig byggnad som innehåller två scener med tillhörande omklädning och loger, och cafe/gallria mm. Intressant!


...på vägen dit hittade jag stans kanske fulaste hus?

Man kanske skulle utlysa en tävling?

Kommentarer
Postat av: Henrik

Var ligger det fula huset? Jag har ganska bra koll på den här stan och dess hus men känner inte igen det när man inte ser något runt omkring.

2010-02-06 @ 23:10:09
Postat av: Karla

Trodde jag också att jag hade. Men hade aldrig tittat så noga på detta. Bryggaregatan tror jag den heter där på kullen. ;)

2010-02-07 @ 23:36:25
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0