Mobilbilder Idre



En morgon åkte jag själv i manchester och soluppgång. Lycka!!



Några bilder till från backen, samt en från Idre bio där vi var och såg Göta kanal. Man går in genom en restaurang bakom pizzasalladen och sätter sig på valfri pinnstol. :P



Längdåkningsmorgon. Emi drar på fint när Rolf är framför. Därför kan man bara "åka" och ha stavarna i ena handen och fota med mobilen med andra handen. När jag åker själv, får jag bara hjälp i nerförbackarna, uppförsbackarna är inte alls kul att dra mig i. :S

Kommentarer
Postat av: Maria

MYS! Hörde att du ringt igår. Vi ses gärna snart! Skickar ett sms, det är enklare :)

2010-01-04 @ 14:09:39
URL: http://majjamus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0