Semlor!

Igår var en mycket bra dag med hemmagjorda semlor, middag och Avatar med Josefin och Martin. Riktigt gott och mycket bra film!

Mmm!

Förra veckan var jag ledig förutom en inlämning till skolan och några få jobbdagar så jag passade på att umgås lite, fixa lite här och lite där och spelade squash och gymmade. Hoppas på att vädret ska bli lite mindre halt, och lite mindre storm snart, så det blir lite lättare att komma ut och springa.

I morgon börjar vi ny kurs. Arkitektur. Så nu ska jag upp på vinden och hämta skisspapper, modellkniv, och sånt där för lite kreativa uppgifter. Emi och Patrik snarkar gott och kan fortsätta med det hela dagen... jag ska jobba 11-22. Just nu lockar det inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0