Bryggdans

Idag är jag så glad av flera olika anledningar.  Hanna har världens vackraste bebis och de mår bra, vi ska till Böda i helgen, Emi har skött sig kanon idag på alla aktiviteter, igårkväll blev jag medbjuden lite spontant sådär på kvällsrunda med hundarna. Stod i hundgården jättelänge och hade jättetrevligt medan Emi busade (eller inte busade) med en ung stilig grandishane. Sen har jag mitt namn på dörren hos Patrik (hos oss!), och det känns jättekul att flytta ihop efter sommaren. Skönt att ha det att se framemot. =) ....och i morgon ska jag träffa Maria och ut och gå!


Alldeles full av idéer blir jag också! Så idag tog jag mod till mig och frågade om jag fick ha hunden på kontoret på eftermiddagen. Det fick jag. Så hämtade henne på lunchen, sen jobb till fem, sen after work med "ungdomarna" på min enhet och från miljö. Vi blev rätt många och satt på o'learys uteservering. God stämning, trevliga människor och god mat. Satt där länge. Flera firade en dag kvar på jobbet innan semestern och så.


Hon i grön klänning är jättesnäll och duktig dansare, hon passade Emi och lånade ut sin pojkvän för en dans. =)

Sen tog jag mig bort till det nya fina dansdäcket utanför turistbyrån. Där har dansklubben Spinnrockarna bugg varje onsdag under sommaren. Jag har missat det hittills, men det var ju synd...För så trevligt och mycket folk och vacker kväll.

Men sen blev ju klockan så mycket, det var ju synd, och jag vill inte alls sova... Men behöver nog det. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack söta:)! Låter som att du har det bra! Ser fram emot att se lägenheten i höst! Kram

2010-07-28 @ 21:43:57
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0