En dag i Kalmar...

Godmorgon världen!


Godmorgon stora harar! Dags vakna för att upptäcka er före Emi!


Godmorgon kanalen, vad lugnt och fin du är...


Godmorgon kajakklubben, vad sugen jag blir på att paddla!


Hejhej vattentornet! (på väg till biblioteket för att läsa om Skäggenäs hisstoria)


God middag klockan utanför mitt kontor. Snart slutar jag!


Godkväll myggornas paradis! (Värsnäs-Horsö naturreservat)

Fast ikväll är det molnigt och jag städar, tvättar, gör matlådor och känner mig duktig. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh vilka fina bilder!! Ser fram emot att träffa dig imorrn! :) Vi får höras mer lite senare idag och bestämma ställe helt o sådär... Kramar!

2010-07-14 @ 08:38:54
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 09:00:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0