En ledig vecka.

En vecka hade jag mellan usa och jag började i Kalmar. Den såg ut såhär:



Umgås med Emi och vänner, fira mamma som fyllde år. Emi och jag gick en massa rundor i det fina vädret. Vi var också och tittade på Kanotmarathon-SM och dansade/lyssnade/hade picknick till live jazz musik i Wämöparken.



Jag var upp i Kalmar med massa kläder och gick runt och försökte lära mig hitta till jobbet och så. Och skrev en lista på vad jag behövde ta med upp. 1. KUDDE 2. TÄCKE 3. fleece 4. matta 5. blommor....SÄNG!!?? Det var en kall natt på en hård säng den natten. Kallt hus. Även nu när det varit varmt ute i flera dagar.




Midsommar firade vi med bror, mamma och Rolf över lunch i Johannishus. God mat, god stämning och en god volleyboll match! Sen på hästö hos några vänner på kvällen och grillade. Patrik var grillmästare. Gott.



Lördag kväll körde jag och Patrik upp med en säng, cykel och massa annat. Söndagen gick vi in till stan och åt på uteserveringen, framåt kvällen hittade vi hundbadstranden och Emi busade med en liten schäfertik. Härligt! Glad hund = Glad matte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0