Helgen.

Torsdags hade vi finbesök som stannade till fredag. Mys och plugg stod på schemat.


En styck mops. Benny sover och snarkar mest.


Fredag em: Vega kan sitta själv i soffan! (tittar på teve?) Vega är inne i en mammig period och tjuter bara jag funderar på att lyfta upp henne. Var tog vår fina kontakt vägen, som jag jobbat med att bygga upp?




Mysig middag med Patrik coh Fredrik med. Sen titt på "The last Bounce" innan tillbaka till plugg.

Superduperotroligtbra!

http://svtplay.se/v/2226166/veckans_forestallning/the_last_bounce
vid strax efter 20min dansar de lindy hop! Flera låtar, flera par, häftiga kläder och häftigt tempo! Kul att känna igne massa turer (fast vi gör dem hälften så fort...)



Torsdag natt/Fredag morgon: pluggnatt med Hanna, kakor och te, precis som förr. (Tack för kakorna, Patrik!) Benny snarkar som vanligt. Skillnad är att Vega är med nu...passa på när hon sover!

Fredag dag: delgenomgång sen mot Malmö...

Fredag kväll: Vi har landat i Malmö hos Adi och Tonja. Emi myser med Karolina och är MYCKET nöjd.

Kort runda på mobilia, god middag, slappa i soffan. Mys.

Lördag massa massa snö, sen kurs, tåg hem, diverse ersättnignsbussar och förseningar, thanksgivingmiddag hos pappa med massa folk och Emi, Patrik och jag Johannes var med och lekte kurragömma på vinden. Vad längesen och vad kul det var!


Trångt att vara hund på ersättningsbussar..

Idag bara jobb, och sen precis när vi låste så kom plogbilen och la en STOR fin vall bakom min bil. Tur jag skaffat in en snöskyffel i barnnmmodell (röd och plast) till min bil....

God natt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt var det och oj vad jag inte ser pigg ut på sista bilden

2010-11-30 @ 18:23:57
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0