Lägenhet i Malmö och lördagsmys på stan

Det börjar kännas bebott i brorsans lägenhet...

Tavlan med ett foto bror har tagit, nya bordet, min gamla duk, servetter från mamma...


Vardagsrummet med utsikt över villatak rakt fram och lite höghus på sidorna.


Spännade färger i badrummet..


Ute och spanar in åskoväder från balkongen på femte våningen.


Adi och Jakob lånade min bil och passade Emi, medan jag och Patrik cyklade på deras fina cyklar till stan. Där träffade vi Ida, gick i affärer, åt lunch i musikaffär som också har café. Sen kaffe med David på kafferosteriet. Mycket lyckad dag.

Interssant byte. =)


Vad gör han?


Trevlig lördag på stan.


Lagade megalass chile con carne som vi åt tillsammans med lite vänner som kommit tidigt till deras inflyttningsfest. Sen körde vi till Ribban och rastade vovven (se bilder i förgående inlägg), sen hem till Martin i Karlskrona för filmkväll. =)

Kommentarer
Postat av: Karro

Åh, jag gillade fotot över matbordet! Duschdraperiet är väl det som du hade på galgis?

2010-09-27 @ 20:25:31
Postat av: Karla

Så fint! Adi tog den bilden förra hösten tror jag. Visst är det mitt draperi, och badrumsmatta, min duk och två ljusstakar på kksbordet. I vardagsrummet ligger mattan jag lånade av mamma och hade på långö, sen gav jag tillbaka den till mamma och nu är den i Malmö. =)

2010-09-27 @ 23:40:12
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: Karro

Oj! Jag spanade dåligt! Både badrumsmattan och andra mattan känner jag ju igen...

2010-09-28 @ 14:54:57
Postat av: Hanna

Kan mkt väl vara det finaste badrum jag sett i en hyresrätt!

2010-09-28 @ 23:53:33
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Karla

hihi ja jag gillar det! Udda färg på kaklet, intressant matchning där..

2010-10-01 @ 08:29:23
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: Hanna

Synd att så vågar leka så när de inreder idag! Lööövly!

2010-10-05 @ 23:07:57
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0