Tisdag

Av nån anledning publicerades inte detta. Skrev det i tisdags:


I morse var jag och lämnade blod. Det var andra gången och jag trodde jag skulle bli lika trött som sist och hade planerat att ligga i soffan och läsa massa skollitteratur. Så blev det inte. Jag mår kanon idag och har gjort massa massa!

Jag har:
Lämnat blod
Ringt BLT och fixat ny prenumeration
Ringt runt massa fastighetsfolk för att vi inte haft kompostpåsar på flera veckor (nu fixade de det direkt!)
Bloggat
Gjort hemmagjort hommus (den blev jättegod!)
Sorterat mängder med tvätt
Köpt klisterplast att dekorera badrumskakel med
Köpt storpack hundmat på Granngården
Köpt nya gummistövlar (mina andra var billiga skopunkten som fick sprickor efter en sommar. Nu "tretorn Linnea".
Köpt trissa och polermedel till bilen
Tvättat bilen
Polerat bilen med polermaskin (gjorde första omgången igår)
Poleratdetaljer på bilen med trasa
Polerat bilen med polermaskin med fint skumgummi
Tvättat bilen med högtryckstvätt
Hämtat ritningar i stan
Lämnat in matta på mattvätt
Lämnat in grejer till kupan
Diskat
Tvättat
Dansat



Motorhuven under progress. Syns det var jag testade maskinen?


Klar med första omgången!


Jag har nu röd bil istället för rosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0