Tag plats!


Filt i kökssoffan (som inte står i köket utan i vardagsrummet) och Emi får nu titta ut. Mycket nöjd!


Bebisen/lillan/fröken/pluttan/ochallamöjligaandrasmeknamn har nu fått ett namn. Vega. Så fint! Grattis lilla Vega!

Denna veckan har det verkligen märks att hon har vuxit. Hon är med och tycker och tänker. Fast just på denna bilder sover hon på en morognföreläsning...som jag också väldigt gärna hade gjort. Mycket ointressant var den.

Jag tycker jag ser gravidmagar (eller läser om dem) överallt nu. Grattis till Ingrid på dansen som ska få i jul! Grattis till Josefin som ska få i Mars! Och grattis till alla andra som väntar tillökning...





Jag funderar på att åka vasaloppet istället. Nån som är på?

I slutet av februari går öppet spår, där finns platser kvar. =)
(bild tagen från sweden.se)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbara Karlskrona där man kan ha en så fantastisk utsikt! Måste komma och hälsa på snart!



Ett erkännande: det har hänt att jag varit tacksam när hon skrikigt så ayy jag haft anledning att gå ut från sega föreläsningar:)...

2010-09-28 @ 23:57:17
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0