Vilken härlig helg!

Jag gillar att ha helg! Speciellt såna som denna! Jobbade bara lite fredag och söndag kväll. Lördagen var ganska spontan och blev ändå hur bra som helst. Först lunchgrillning på Långö och sen mys och fix hemma med plantering i blomlådor och så. Sen droppade folk in och vi lagade en enkel middag tillsammans och bakade. Övergick det till trevlig fest med lagom alkohol. Midnatt var det till playbar, där jag inte varit på över två år, för att lyssna på en klasskompis och hans band som spelade. Sen Michells för kebabtallrik. Haha lite nostalgi faktiskt.

Söndag premiärtur med mountainbikes i Rosenholm med Patrik och min nygamla vän marko. Var ute i ca tre timmar, men då inklusive ligga i gräset och njuta av solen... Premiärlunch på balkongen. Underbart!


Lördag lunch, Långö.




Lördag kväll. Karolina, Martin, Patrik och jag. (fler bilder på facebook)



Söndag lunch, Rosenholm.


Mer av sånt här!

(bilder tagna med alla möjliga sorters kameror, ursäkta den varierade kvaliteten :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0