Sundsvall och Åre

Min semestervecka blev av i Sundsvall och sen vidare till Åre. Varierat väder med allt från kallt och stormigt  och dimmigt till strålande sol och klart och underbart! Msyigt att hänga men Jenny och Julian och katterna i Sundsvall. Tog ett tag innan jag kunde varva ner och släppa jobb och allt. Samma i Åre, kan itne varva ner helt, har nog lite motionsdamp typ. Fast vi slappade ganska mycket i Åre med, planerade inget förrän vi vaknat och gått upp och sen bestämde dagen. Väldit olikt mig. Men det flöt på. Vi valde rätt dag att gå till toppen och vi gjorde några lite ordentliga utflykter. Annars mest småutflykter. Vi strosade även runt i Åre, det var mycket på gång med förberedande och träning inför downhillcyklingstävlingen som tydligen skulle vara. Alla affärer hade 50% på väldigt mycket och flera restauranger var öppet. Kul att se byn sommaritd också! Sista dagen kollade vi alla galningar som kör downhillcykling, massstart och sen hela vägen ner för åreskutan så fort som möjligt! Skulle inte ens jag ha vågat! ;)

Jag har lagt upp massa bilder på facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150774786845472.725106.855985471&l=1e9130ea4e&type=1

Men några kan ni får här också..

Sundsvall:


Åre:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0