Halv åtta hos mig fast klockan fem hos Martin

Trevligttrevligt. Karolina och Mathilda fixade förrätt. Martin huvudrätt. Jag efterrätt. Sedan stod Victor stod för de sämsta vitsarna och Patrik för de snällaste kommentarerna. Karolina skämde bort Emi med kel. Martin var värd och dj. Jag fotade och Mathilda posade..




Jag är med på bild! i min egna blogg! händer inte alltför ofta. (Patrik fotar)



Mathilda kliver in i modell-rollen så fort kameran riktas åt hennes håll.. Svårt att fånga en "naturlig bild". Ett gapskratt fastnade i alla fall!



Ett skatt till!



Vovvemys (klicka på bilderna för att få se större)



Fotograferna! (fast är ju ändå jag som fotar mest...)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina ni är!

2011-02-20 @ 09:03:27
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Karla Blum Fagerström

Tack! kul att fota. :D

2011-02-20 @ 09:56:50
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0