Swimming cap

Vad gör man när det är slask ute och man vill och behöver åka längdskidor? och behöver träna ben, kondition, överkropp, rygg, axlar och armar? gymmet funkar ju till viss del, med det blir så fokuserat på vissa muskler i taget och korta musklar... MEN simning är en mycket bra träningsform! Speciellt om man kör crawl!

Crawl kan jag ju, gick och lärde mig det för många år sen och vet i teorin hur det ska vara, behöver bara öva lite till... och en simhall finns ju i stan. Och jag gillar att simma, men mitt hår blir helt omöjligt att få ordning på efter. Jag har inte simmat på flera månader nu, men sist jag varit där köpte jag en badmössa. Hittade den igår. Då är nästa fråga. Hur i hela världen ska jag få in mitt hår i den? Provade igårkväll. Skrattade väldigt länge, herregud vad dum jag såg ut!

Låg och kunde inte somna sen så som jag skrattade inombords. Kom på att måste finnas "how to" film på youtube. Det gjorde det. Jättemånga. Tänkte bäst jag delar med mig, om ni känner för att hänga med och simma nån dag!




Så det så! "Thank you for watching" :D

Nu ska jag till simhallen och ge det ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0