Artroskopi

Imorgon gäller det. Emi ska operaras med artroskopi på Läckeby sjukhus.

Läs om hur vad och varför de gör artroskopi:
http://www.lackebydjursjukhus.se/?p=160

Jag är orolig. Orolig att de inte ska hitta något och jag lagt ut med en hel förmögenhet i onödan, orolig att de ska hitta något som inte går att åtgärda, orolig att de ska hitta något som kostar ännu en förmögenhet att åtgärna. Hur ska detta bli bra?

Nästa fråga: Hur tidigt måste jag gå upp om jag ska lämna in Emi vid 8, det tar 90min att köra dit, och man ska lämna in en välrastad hund... och sen? vad ska jag göra hela dagen i Kalmar/Läckeby? Ikea tyckte receptionisten, haha det var ju roligt. Gå och titta på allt jag inte har råd att köpa.

Ska jobba lör, sön, mån, i ett desperat försök att få in lite mer pengar denna månaden. Jag har massa plugg att göra; tenta på tisdag, inlämning och redovisning på torsdag. Men jag kan inte koncentrera mig. Ska göra ett nytt försök snart. Måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0