Blandat från hemikring...



Fick fina blommor när jag kom hem från vasaloppet av mamma och Patrik. Brunch och hänga framför teven och titta på andra som åker var väldigt skönt det med!




En bra pluggfri onsdag. Inlämning av sista paper i måndags, seminarium tisdag. Jobbade sön, mån, tis. Onsdag bara mys med bakning, middag hos mamma och dans.



Igårkväll var Sara och Jocke på middag. Corda (huskyn som ni sett i tidigare inlägg) var med och det var mycket trevligt. Emi hade koll på allt genom vår glasvägg och Jocke fixar till skägget, det finns ju en risk att man hamnar här. På min blogg.



Sen bastade jag med ett annat gäng. Så härligt en ruggig dag som igår. Idag skiner solen och i em åker jag och Emi och Patrik till Linköping över helgen och träffar Maria, Olle och Ida! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0