Hur mycket kostar hundens hälsa?

Precis fått tid hos vetrinären i Läckeby för att operera Emis bogled med artroskopi. Råkade fråga var det kostar. Kring 14000 om det inte blir några komplikationer. Va? Va? VA??? 14000!!!!???

Och NEJ, det täcks inte av försäkringen! VARFÖR i hela världen har jag lagt ut flera tusen per år på en försäkring, som sen inte betalar ett endaste öre!!??

ARG. Men nu ska jag till skolan och redovisa en uppgift som blev klar för sent inatt. Helt omöjligt att göra kreativa uppgifter när man är arg, vi får se om det går bättre att redovisa dem när man är både arg och trött.

Så fort jag hinner ska jag ringa alla jag kan, för detta är helt orimligt. Emi haltar ju inte ens nu. Bara lite då och då vid överansträngning. EVENTUELLT finns där en förbening som skaver.

Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0