Bräknetrampen

Förra året cyklade jag och Patrik Bräknetrampen i storm och spöregn. I år tänkte vi fint väder och massa vänner och så. Fint väder blev det, och en annan kort trevlig sträcka på 3 mil. Men vännerna fick förhinder av olika skäl. Så där cyklade vi själva bland pensionärer och kossor. Med fika/bondgård/klappadjur varannan km. Lite töntigt med reflexvästar och allt, men naturen är otroligt vacker, annat kan man inte säga. Och Patriks nya fina bil, takräcken och cykelhållare funkar kanonbra. Det är inte varje dag man cyklar över färister heller. Nästan alla fotona har jag tagit medan jag cyklar, så nåt har jag lärt mig från utflyken. Vi  har också lärt oss om biodling, tänk vad intressant faktiskt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0