Följ mig på göteborgsvarvet!

I morgon springer jag mitt sjätte Göteborgsvarv!

 

Vi åker upp i eftermiddag och kommer hem söndag eftermiddag. I morgon startar jag klockan 14.05.Vädret verkar bli betydligt bättre än förra året då det var ALLDELES för varmt. Nu ser det ut att bli 14 grader och sol? Denna veckan har jag känt mig jätteseg i benen och kroppen är inte riktigt med. Förra tisdagen sprang jag ett härligt 90min pass och jag kände mig lätt som en fågel. Hoppas den känslan infinner sig i morgon!

 

Beställ kompisens eller dina egna tider via sms.
Välj mellan tre alternativ:
1. Följ en löpare och få rapporter längs banan, sms:a GV mellanslag och startnummer.
2. Tiderna direkt efter målgång, sms:a RGV mellanslag och ditt startnummer.
3. Skicka tider till någon annans telefon, sms:a GV mellanslag och startnummer samt TILL mellanslag och mobilnummer dit tiderna ska skickas.

Beställ på nummer 727 00.

 

Mitt startnummer 20011

Mammas startnummer 35684



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0