The Secret Garden


Igår fotade jag till en skoluppgift. Och precis vid ett fult område nära där jag bor fanns denna trappa. Hur kan jag ha missat den i så många år? Det är något med bilden som tilltalar mig... kanske lite en känsla från filmen "The Secret Garden"?






Sol, fota och sen plugga på balkongen med Karolina. Sen löpning. Det var precis vad jag behövde. Passade även på att skörda det som var kvar i mina balkonglådor.

På Team Blekinge var det igårkväll intervaller i form av 7x2min uppför lång backe. Kände av benen lite från långpasset i lördags så tog inte ut mig helt och det kändes som ett klokt beslut. Backen kändes okej (trodde aldrig den hemska backen på 4:an skulle kunna kännas okej) och jag hämtade mig fort när vi joggade nerför. Åkte därifrån och kände mig start som en oxe.

Fysiskt. Inte psykiskt. Psykiskt höll jag inte ihop nog för att kunna göra klart skoluppgiften igårkväll. Pallade inte. Och var för trött för att göra något annat och sen när jag la mig kunde jag inte sova. Suck. Nu ska jag göra uppgiften, sen ta på massa regnkläder och gå ut med vovven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0