Linköpingslägenheten invigd på riktigt?

Nu skulle man kunna säga att Linköpingslägenheten är invigd på riktigt så mycket folk där varit i helgen!

Det började med att mamma och jag skulle köra upp...sen kom Susanna från Helsingborg också på fredagkvällen. Sent fredag kväll kom sen Patrik och Johannes med tåg från olika håll och alla hängde kvar till söndagen. Så himla trevligt!

Fredag kväll var mamma, Susanna och jag på lindy hop på Landerydsgården till Linköpings storband, mycket trevligt måste jag säga! Susanna och mamma dansade också en massa och alla nya vi mötte där var så vänliga och omtänksamma och visade och bjöd upp. Början på lite nya vänskaper hoppas jag.

Lördag löptur med mamma, promenera/luncha/studera arkitektur på stan med hela gänget, em cyklade jag och Johannes till stora willys och handlade, sen kom Isabelle på besök. Isabelle, ja goch Emi gick en runda medan de andra fixade fintacos. Middag åt vi vid mitt stora nya (gamla) jättefina matbord som jag är så glad för att jag till och med glömde glömde fota det. Kvällspromenad inne i stan senare för att spana in om de var studenter överallt. Det var några, men inte kaos. :P Fullspäckad dag och jag somnade gott sen.

På söndag morgon fixade Susanna och Johannes lyxfrukost! Sen långpromenad för att spana in hundrastgården närmre och rasta vovven innan färd till Karlskrona igen. Tänk, om en vecka flyttar jag dit på heltid!


Lunch på torget. Med massa filtar, trots att det är exakt samma plats och tid på dygnet som Patrik och jag satt i solen i kortärmat för tre veckor sen och det var HUR varmt som helst.. Mysig vilostund hemma efter. Världens godaste amerikanska pannkakor med bacon och fruktsallad! Fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0