LIS-plan, min vän, i morgon avslutar vi vårt förhållande?

I morgon (idag) ska jag/vi presentera LIS-planen för Länsstyrelsen i Kronobergs län (i Växjö). Hoppas de är lika nöjda som kommunstyrelsen var i tisdags när jag presenterade där. Fick massa beröm faktiskt. Känns kul att de uppskattar all tid och arbete jag lagt ner på den och att de tyckte presentationen var så tydlig och bra att ALLA helt plötsligt försod var en LIS-plan var. Hoppas hoppas den kommer till nytta också och att det blir en riktig antagen plan av det till sist. MKB håller på att göras. Om länsstyrelsen samtycker blir det nog samråd snart. Hoppas arbetet flyter på även utan mig.

Men nu lämnar jag det till Lessebo att sköta, lite synd, vore kul att följa. Men det ska bli skönt att komma till Linköping och börja på ett heltidsjobb och få göra det ordentligt! Få lite rutin på saker och ting och inte slitas mellan studier och olika projekt och extrajobb och hit och dit.

Känns som om jag måste tagga ner och ta det lugnt i början iaf, för både nya jobbets, min och hundens skull. För att vi ska landa och för att det ska bli precis så bra som jag hoppas på! Så då ska jag säga nej till att jobba lite här, och lite där och hjälpa till här och göra nytta där. I Linköping blir det jobb, hund, lugnt. Lära känna omgivningen. Börja göra ordentlig mat med matlådor. Sånt som jag alltid brukar göra, men har tappat nu på sistone. Gå långa promenader med vovven. Spela lite gitarr kanske. Cykla någon kväll. Ja, detta kommer bli bra det här.

Men först - länsstyrelsen. Snälla gilla LIS-planen.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart de kommer att göra! Duktig du:)! Kram

2012-04-17 @ 21:52:37
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0