Bästaste hundvakterna!

Emi lever minsann ett fint liv! Så fint så att jag faktiskt nästan blir lite avis. ;)
 
Hennes hundvakter är verkligen helt kanon! Nedan är de vanligaste hundvakterna, sen ibland får hon hälsa på hos andra med givetvis. =)
 
Karlskrona:
  • Martin, Patriks kompis (och min med för den delen), som kelar med Emi HUR mycket hon vill och de myser i soffan framför bra filmer. Lyx det. Martin är så bra för han kan nästan alltid, och klagar aldrig på att han ibland får henne på kort varsel och på konstiga tider på dygnet..
  • Gunilla, min mamma, som gör massa roliga kluriga inomhuslekar (som att leta rätt på mammas inneskor bland tusentals andra skor) och så får man följa med ut till Johannishus och Kuggeboda och det gillar hon verkligen.
  • Patrik, min sambo/särbo/pojkvän, förstås. Han ställer alltid upp och tar hand om Emi när han inte är med på mina äventyr. När Patrik passar Emi brukar hon få nosa hur mycket hon vill, och hon är såååå nöjd. Sen brukar de hänga på biltvätten och göra utflykter till Åhus där det finns kel och sandstrand. =)
Malmö/Karlskrona:
  • Adrian, världens bästa lillebror, där får hon följa med på festivaler och hänga i soffan och bli kelad och fotad av inte mindre än tre snygga trevliga killar (brorsans rummisar) och leva allmänt hippt och coolt. Hon gillar ju att vara med överallt så hon är nöjd.
Stockholm/Eskilstuna/Karlskrona:
  • Karolina, en av mina bästa vänner som jag pluggat med i Karlskrona men nu bor i Stockholm/Eskilstuna. Hon gör alltid massa kul med Emi. Minst en aktiveringsövning om dagen och sen massa nos och kel på det. Karolina är superbra med Emi och är väl den som känner Emi bäst av alla förutom mig. Hon brukar passa Emi under på våra långa resor.
Linköping:
  • Sandra: Emis lunchdagmatte här nu när jag jobbar om dagarna. De gör verkligen massa kul saker HELA tiden, jag vill också! Bada, leka med andra hundar, gå på stan, äta glass, ligga på gräset jättelänge och titta (och emi luktar nog) på alla som går förbi.
  • Johan: Emis helghusse när jag ska på tävlingar. Han har passat henne tre helger nu totalt (Göteborgsvarvet, Vätternrundan, Cykelvasan) och de har varit på långa utflykter till landet, skogar, grillkvällar, bad och annat kul. Sen får man hem en sååå trött och nöjd hund. =)
Men sen är det ju också så att Emi har valt sina hundvakter själv. Vissa har jag föreslagit men hon har dissat. Alla nämna ovan märker man så att hon tycker om. Hon blir så himla glad när vi ses och följer gärna med dem när jag ska lämna henne. Så mycket lättare då.
 
Sånahär fina bilder får jag från mina hundvakter som är noga med att hålla mig uppdaterad:
Första bilden fick jag i onsdags när Emi hängde med Sandra och den andra bilden har Johan tagit när han passade henne i helgen.
 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Emi har det bra hon:)

2012-08-17 @ 19:39:17
Postat av: Karro

Ja, Emi har en hel liten fan-club! Men hon är ju smart & förstår allt man säger + att hon är mysig & kelig, hur kan folk undgå att falla som furor då? :-)

2012-08-19 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0