Post-Herräng-flu och Kuggeboda

Efter en vecka dansandes med cirka 40 timmar dans (och 30 timmar sömn?) och en himla massa kul så blev det mindre kul för då kom förkylningen som ett brev på posten. Men jag hade inget annat planerat än att hänga i Kuggeboda så Emi och jag hängde och njöt så gott vi kunde. Nej hon fick inte jaga rådjur, men hon fick simma en himla massa. Och nej, jag fick inte träna (såsom jag helst gör när jag är ledig), men jag blev istället tvingad att vila och det är säkert nyttigt ibland det med.
 
Jag försökte ändå göra lite nytta där ut, det finns så mycket jag skulle vilja göra för att få stället att känna sig lite mer ompysslat och älskat! Om jag bara hade tid och ork! Måla i mängder, röja i mängder, olja, och fixa inne... Vissa möbler skulle behöva bytas ut och lite nya småsaker inhandlas. Det var det lilla. Allra helst skulle jag ge det ett ordentligt ansiktslyft med en rejäl renovering (fokus främst badrum och kök). Men nu nöjde jag mig med att måla några brädor, baka lite och sitta med Emi och drömma. =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0