En väldigt snöig dag.

Idag har det snöat hela dagen (liksom igår och förrgår) och nu har vi säkrt 3 dm snö. Det har blivit lite varmare, kring -5 nu, känns varmt efter helgens bitande kyla! Valde mellan längdskidor och mountainbike till jobbet, blev det sistnämna...fast skidor hade varit snabbare!
 
Här får ni min dag i bilder. Morgonpromenad, utsikt utanför jobbet och från mitt kontor, bild på Elna på väg till lunch med mig och Maria, jag åkte sen med Elna till Norrköping (bilden är från E4, tro det eller ej). Passade på för att slippa tåg. Där imponerades jag av spårvagnar och markvärme och satt på ett café och jobbade i väntan på inbokat möte. Hem kom jag med tåg. Faktiskt. SJs tåg gick det inte så bra för, men Östgötapendeln gick som på räls! Hemma blev det kort löptur med vovven i ett vackert vitt paradis! =)
 









 

Kommentarer
Postat av: Victor Adolfsson

Galet vad snö du har däruppe!

Tur att man snart får dansa sig varm en helg :)

Svar: jag vet! Och ännu mer idag! Fast särskilt kallt är det inte, rena sommarn jämfört med förra helgen!
Karla

2012-12-05 @ 23:33:00
URL: http://www.futureintel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0