Fantastisk vinterdag!

Dessa bilder är från onsdagen förra veckan. Det hade varit kallt länge och kommit massa snö och det var -15. Ån började frysa till sist och solen sken för första gången på länge!
 
Efter ett möte på tekniska verken kom jag ut och satte mig på cykeln för att cykla längs ån och möttes av detta fantastiska väder och underbart krispiga snö och luft. Jag kunde inte låta bli att cykla hemom och hämta kameran, det var ju ändå lunch. Såna dagar vill man inte vara inomhus. Men just den känslan denna lunch, som jag försökte fånga på bilderna, den kommer jag leva på länge! =)
 
Ser ni att jag även lyckats fånga "älvorna" på ån till sist. Visserligen ganska små denna dag, men ändå! Som jag jagat dessa. De kommer alltid fram och dansar de få gånger jag inte har kameran med mig! Fyra bilder från ån i närheten av Drottningbron, en bild på fontänen i trädgårdsföreningen och en bild på ett fint hus i fint ljus.
 
 

Kommentarer
Postat av: Björn Ydremark

Vänd dig 100 grader åt höger på bild tre så ska jag vinka åt dig från altanen ;-)
Jättefina bilder! men just nu är det lite blaskigare här utanför :-(
/Björn

2012-12-27 @ 00:25:21
Postat av: Karla

Ja, nu är jag tillbaka. Vilken skillnad! Ingen snö alls kvar ju! Bara blask och grus.

2013-01-02 @ 16:59:14
URL: http://possibly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0