Fika-bloggning

Ani Difranco - You had time 
Fin låt. Känner ni igen den beror det på att Winnerbäcks svenska version (Du hade tid) är rätt känd. =)
 
Patrik har hämtat Emi (eftersom jag åker till Herräng på lördag) och det är SÅÅÅ himla ensamt utan varken Patrik eller hund. Igårkväll hängde jag med Maria och sen sent satt jag i köket och sortarade och backuppade bilder. Varje ljud jag hörde så tänkte jag att det nog var Emi, sen kom jag på att det måste vara grannarna. Jag kom på mig själv med att undra varför hon inte kom och la sig på mina fötter som hon brukar och konstigt att hon inte kom och sa till att hon inte fått någon middag. Ja just det, ja. Tomt.
 
Och när jag höll på att bli tokig av ensamhet ringde det på dörren, då var det grannen ovanför mig. De hade spelat yatsy och tappat en tärning på min balkong. Hon var glad och trevlig och försökte dölja ett skratt. Det var faktiskt ganska komiskt det hela så jag kom alldeles av mig. Det finns ju trevliga människor över allt och det var mysigt att höra dem sitta och skratta på balkongen. 
 
Fokus nu Karla, det är ju mindre än tre dagar kvar till semestern!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Lite oväntat att grannen plingade på dörren:) hehe

2012-07-26 @ 05:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0