Hjälp mig planera en helg!

Helgen den 24-26 aug händer det alldeles för mycket - snälla hjälp mig välja!!


Fredag 24/8 Billie the vision spelar i Nyköping under typ en festival:
Det är bara en timme dit, det är en gratiskonsert, jag har försökt komma iväg och se dem i flera år men alltid misslyckats. Varit vid fel plats och tid helt enkelt. Vore jättejättekul att få se dem. Ännu roligare om jag får med mig någon dit. Villvillvill!!

 

Lördag 25/8: Kraftloppet:
Cirka 100 pers från NocOut ska vara med, löparstafett med flera distanser och jag kan tänka mig det blir väldigt trevligt! Utmärkt tillfälle att lära känna folk från Linköpingstrakten och klubben.

 

Lördag 25/8 Team Blekinge 20 år:
Team Blekinge 20 år med stor fest på Scandic i Karlskrona. Och dit ska ju massa trevliga löpare jag träffar alldeles för sällan numera. Men jag vet inte hur många och vilka riktigt ännu. Det kanske ändå bara blir att folk sitter och umgås med de som råkar hamna vid samma bord? Eller så blir det mingel och hur trevligt och roligt som helst! (anmälan senast 31/7)

 

Söndag 26/8 Roxen runt 83km:
Jag har cyklat mer än sprungit och cykla runt Roxen har jag planerat att göra sen jag flyttade hit men inte blivit av. Säkert folk från NocOut som ska köra den med.

 

Hela helgen är det också Linköpings stadsfest. Men helt ärligt finns där varken musik eller aktiviteter som lockar mig det minsta, det är mer att man borde passa på.

 

Sååå....

Alternativ 1: Nyköping och Linköping (Billie + Kraftloppet + Roxen runt + Linköpings stadsfest)

Alternativ 2: Nyköping och Karlskrona (Billie + Team Blekinge)

Alternativ 3: Karlskrona hela helgen (Team Blekinge och säkert något annat trevligt)
 

Det lutar mot alternativ 2... Men det är många timmars resande kors och tvärs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0