Triathlonträning i Ljung

Triathlonträning i Ljung ikväll med NocOut. Plus cykling dit och hem. Det var precis det jag behövde! Som vanligt sist när jag tränar med NocOut, men jag börjar vänja mig även om det är tufft. :P Men superskönt att få komma ut i det fina väder och underbart skönt att rymma från jobbet och hemmet hela kvällen och bara träna träna träna! Trevligt folk och underbara miljöer! Gött!
 
Det blev idag:
20 km cykling dit 46 min (snitt 27 km/h)
 
Triathlon (idag var det fokus simning):
1,1 km siming 25min, snitt 23 min/km
14 km cykling 27 min, snitt 29 km/h
3 km löpning, snitt 4.40 min/km
 
20 km cykling hem 44 min (snitt 28 km/h)
 
 
Mobilkameran på nya telefonen helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0