Maria och tjejvättern

Förra helgen var Patrik uppe på besök och på lördagen åkte vi till Motala med Emi och åt lunch på en uteservering och strosade runt i evenemangsområdet och levde oss in i känslan där. Eller jag gjorde iaf. =) Shoppade lite och mötte sen Maria och Stina när de kom i mål på tjejvättern (10mil)! Maria på typ en timme snabbare än planerat, och såg hur fräsch ut som helst! Cooolt! :D och stina körde runt hela på en tantcykel, cred för den!

På kvällen gick vi ut och åt på en ny tapas-restaurang här i Linköping, Aioli. Jättegoda mojitos och jättegod mat. åååå så himla trevligt hade vi! Åt en massa och skrattade en massa!

Nu på lördag blir det favorit i repris, fast omvända roller och något längre.. Jag ska cykla Vätternrundan och Maria kommer och möter mig i mål och på kvällen då blir det mojito och massa goda tapas! :)

Det är helt sjukt att Vätternrundan är så snart!! JAG är så taggad, det hänger verkligen cykel i luften överallt denna veckan. Härlig stämning. Det ska också bli kul att träffa alla andra jag känner från Team Blekinge som ska cykla! Mamma och Lars och Ulf kommer upp och hänger hos mig här i Linköping. Mysigt!



Motala: torg vid vattnet där jag och Patrik lunchade, upploppet, Maria, Stina, jag, Emi




På tapasbaren Aioli

Kommentarer
Postat av: Jokke

Jättekul o fälja din blogg... men (kankse en lantlig fråga) vad är tapas?

2012-06-14 @ 01:06:25
Postat av: Karla

Tapas vanligt i Spanien, ofta plockmat på typ tandpetare som står framme. Så dricker man vin och plockar så många man är sugen på och när man går räknar man tandpetarna och betalar. Sen går man till nästa ställe och fortsätter där. I Sverige beställer man ofta istället in några olika smårätter som man äter själv eller delar med vännern och plockar på så vis ihop sin egna middag.

2012-06-14 @ 08:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0