Firande av Patrik!

I detta mörker och rusk blir man inte direkt inspirerad till att fota, och min blogg brukar vara mest foto...så det fick blir en liten paus. Bilderna från förra helgen blev inte så bra, eller jo känslan är bra men inte bildkvalitén. Något måste hänt med inställningarna i kameran och/eller med det märkliga ljuset i festlokalen i huset. Blurrigt alltihop. Men det var en trevlig fest och vi lyckades skapa en trevlig stämning trots den ganska omysiga lokalen. Kul med så många från Patriks släkt i Karlskrona! Kul att mina föräldrar kom också och minglade med skåningarna. =)
 
Det är faktiskt Rebecca som tagit de flesta bilderna i detta inlägget, och jag gillar hur hon fotar. Nära. Och när folk gör annat. Typ när Lars försvinner in i pentryt helt. Eller mig med det konstiga skumma ljuset. En kram i det konstiga ljuset. En närbild av Camilla och en överraskad Fredrik! Sen somnade hon och vovven. Mys. =)
 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0