Finbilen! (gamla röda faran)

I helgen var jag duktig! Har tagit hand om bilen. Den har fått på sig vinterdäcken, antifrys på listerna, glykol i kylarvattnet, tjock filt till Emi där bak, en ficklampa och en snöskyffel (liten plastskyffel för barn..)... Nu är den rustad för vintern!
 
Jag började även ta av den extra klädsel som har suttit på sen långt innan jag köpte bilen, och klädseln under är faktiskt helt okej. Något fräschare men också något tantigare, men det kan jag ta! Någon gång i veckan ska jag se om jag kan hitta tid att ta av klädseln i resten av bilen och dammsuga och tvätta bilen också.. Kanske så den blir fin till helgen när Ida kommer på besök! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0