Fredagsmys och lördagsbus i Sölvesborg

Mysigt att få träffa Hanna, Vega (2 år+3mån), Johan och mopsen Benny igen! Emi och jag åkte dit i fredags och sov över. Patrik joinade över lunch+fika på lördag innan vi drog vidare.
 
Kul med Vega nu, hon är så stor! När blygheten släppt, vilket gick rätt fort, så klädde vi på och av nallarna koftor, pusslade massa pussel, dansade till Carolas Mickey och sprang runt runt runt mittdelen i huset. Hon fick också välja kaka själv av alla på caféet, det var stort! Annars full fart och hon förvånar alla hela tiden, framförallt sin mamma, med att lösa nya pussel själv och kunna massa nya ord och förstå massa nya saker. Spännande att höra om och se.
 
Och sen då te och mys med Hanna till in på småtimmarna. Mys.
 








 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Andra bilden (den med paprikafläckarna runt munnen), hon ser så stor ut att knappt jag känner igen henne, men du har kanske rätt att jag är den hon överraskar mest:). Fina bilder, som vanligt! och du, VÄLDIGT mysigt att ha dig här och bara hänga! Jag lyssnar på ditt spotify nu och blir helt nostalgisk! Varför känns det redan som en evighet sen?! Fast på nåt sätt var det ju ett annat liv. Innan sambo, barn och jobb...:)

2012-10-10 @ 22:03:54
URL: http://hannanonien.blogg.se
Postat av: Karla

ja, det känns så. För det händer nya saker hela tiden! Vad lyssnar du på på mitt spotify? Nu blir jag nyfiken! =)

2012-10-12 @ 09:50:27
URL: http://possibly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0