Simrishamn

Lyxmiddag, mysigt häng på B&B i Simrshamn och sen vandring från Knäbäckshusen till Simrishamn. Vi varit i Kivik och Simrishamn många gåner och umgåtts våra två familjer sen vi var jättesmå. De senaste fyra åren har vi haft ett liknande koncept och jag har hållt i trådarna. Jag kan bara inte låta bli, när hösten börjar så bara längtar jag efter hav, vind, Österlenhöst och den mäktiga känslan att få gå i detta en hel dag!
 
Jag tror vi har hittat ett vinnande koncept nu med lyxmiddag kvällen innan och sen sova på Aurora B&B med ett hundrum, god standard och mycket god frukost (och så kan man betala en tia så får man bra macka att ta med till picknick). Personligt och trevligt. och Simrishamn är så mysigt. Men sen har vi gått lite olika sträckor varje år, vilka Rosmari brukar klura ut.
 
Med i år var Rosmari, Lennart, Lars, Gunilla (mamma), Adrian (bror kom direkt från Barcelona, bokstavligen!), Philip (kom nästan lika bokstavligen från en fest), jag och Patrik. och Emi såklart. Hanna och Henke saknades, de var på bröllop.
 
Det en helt perfekt promenad på alla sätt och vis! Vi tog bussen upp till Knäbäckshusen, strax söder om Stenshuvud. Sen gick vi en omväg via de fina husen och längs med stigar, sand, och hagar. Varierade miljöer. Sol. SOL. SOOOOOOL! Vi hade sol hela dagen! Helt fantastiskt underbart! MInns knappt när jag såg den sist, och nu fick vi se den en hel dag!!! =D
 






 

 

 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla Fagerström

Vilken helt fantastisk fotograf du är !

2012-10-10 @ 09:23:52
Postat av: Hanna

Fina bilder, ser ut som en toppendag! Kramar

2012-10-10 @ 21:54:23
URL: http://hannanonien.blogg.se
Postat av: Rosmari

Så roligt att se och läsa!
Bilderna är underbara!

2012-10-31 @ 13:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0