Backpass i Olstorp!

Backpass med NocOut i Olstorp. Deras sista i en serie med fem backpass som de haft nu på tisdagarna. Först idag faktiskt som jag lyckades ta mig dit. Riktigt roligt! Vovven var med hela passet!! Tänkte hon skulle få vara med på uppvärmningen och sen vara bunden eller i bilen. Hon brukar inte orka/vilja springa utan vara rätt nöjd med att vara bunden. Men hon var lös och kutade med hela passet och var hur glad och pigg som helst! Kanske gillade hon regn och lera nu efter den varma sommaren. NocOut verkar inte ha något emot leran heller, det var kring 70 pers trots regnet!

Invigning av mina nya skor med! Inov8 X-talon 212, som jag tittat på och funderat på innan men som jag nu köpte av en kille i klubben här som råkade köpa fel storlek (helt perfekt storlek för mig dock!). Han har använt dem max 2 mil och de kändes nya. Nu är de inte lika rena längre. Blött och lerigt idag... Men när alla många andra halkade runt på sista backen vi körde i där det var riktigt lerigt, så gled jag inte en millimeter. Väldigt lätta, grymt sköna och jag är supernöjd med mitt köp! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0