Förlovad och glad! =)




En härlig överraskningshelg som jag fick det i födelsedagspresent, men inte haft tid att förrän nu. Vi åt frukost i Kugg och lämnade vovven med mamma sen åkte vi iväg med minipackning och finbilen. På min packlista stod badkläder och något fint. Spännande. Jag hade verkligen ingen aning om vart vi skulle.
 
Vi hamnade i Ystad på Saltsjöbaden, Hotell och Spa.  Vi har druckit afternoon tea med världens utsikt, varit på spännande "salt creek experience" (små spa-stationer typ med lera/krämer/bastu/bad/osv och med vatten och murgröna överallt), myst i solsängar i inglasade rum vid stranden och tittat ut över havet, hängt på bryggan och promenerat lite längs vattnet. Ätit och druckit jättegott, lyssnat på fin musik, sovit gott. Badat en massa mitt i natten i poolen som har öppet sent. Och oj vad vi har skrattat. Pratat om allt mellan himmel och gjort och skrattat ännu mer. Vi är så lika som alltid gillar att ha familj och vänner runt oss, men just denna helgen var det vara vi och det var så himla roligt och seriöst och mysigt och allt bra på samma gång.

Mitt i natten la vi oss på bryggan och tittade på himlen och lyssnade på havet och njöt av att vinden lagt sig och njöt av att andas den sköna havsluften. Då passade han på att fråga. Nu har jag världens finaste ring på fingret! Den är ganska ovanlig, men den känns så himla mycket oss! Vad jag är glad att jag har hittat min prins! =)

Kommentarer
Postat av: Patrik

En vacker kväll med ett underbart slut:)

2012-09-20 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0