Dåligt med bloggande

Nåt sorts rekord på dåligt med uppdateringar på sistone? Men jo jag lever. Hade massa massa jobb förra veckan. Full fart.

 

Helgen med Patrik i Linköpiung, utan planer. Bara en NocOut-fest, vilket verkligen inte är så bara! Nästan 100 pers och riktig sittning med toastmasters, god underhållning och liveband och dans efter! Hann innan dess springa långpass, varav delar av det med NocOuts hundsektion (=supertrött hund) och hänga på stan med älsklingen. Delvis själva och delvis med Rebecca och Micke.

 

Dessa Linköpingshelger med mina fina är så himla bra. Vi sa också det i helgen, tid för spontant häng och strosande, själva och med vänner ska vi minsann hålla kvar i framtiden oavsett vilken stad vi hamnar i. Det gjorde vi aldrig innan, men det är en trevlig vana. 
 
Söndag em fikade vi på min balkong (tur jag tog upp möblerna tidigare i veckan) och äntligen äntligen var det varmt! Fick ett ryck sen och tvättade fönster, planterade balkonglådor och bytte däck (iklädd linne!), möblerade om i köket och plockade undan vinterkläder. Nä, nu är det minsann nog med kyla! Idag riktigt varmt och gott, och jag provsatt nya bryggan vid Stångån. Det finns hopp.

Då jag inte alls fotat ordentligt på länge får ni lite blandade mobilbilder istället.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0