Helkväll med Elna i Norrköping

Igår eftermiddag jobbade jag i Norrköping på eftermiddagen, för att sen övergå till en helkväll med massa träning med Elna. Upplägget blev spinningpass 55 min. Spinnade själva 40 min till i med lätt motstånd. Sen banan- och proteinpaus. Sen BodyPump. Sen bastu. Sen världes lyxfika hos Tobbe & Jenny! Sen tåg hem mitt i natten på skakiga ben och med skakiga armar.. Vovven hängde med bästaste hundvakts-Sandra, så slapp oroa mig för hon skulle ha tråkigt. Tänk vad bra att vi hittat henne. =)
 
Jag invigde mina nya NocOut-kläder och kände mig fin. Roligt med spinning igen, det var nog ett tag sen!? Underbart att träffa Elna, det var aaaaalldeles för längesen! Kände mig grymt stark idag, vilket också var väldigt längesen. Kanske för jag tagit det lite lugn några dagar? eller för jag la på för lite vikter? Bra pass, bra musik och bra sällskap spelade säkert också stor roll!
 
Detta var precis vad jag behövde efter alla gnällspikar jag haft att göra med sista veckan (man blir ju helt trött/nedbruten av såna!). Men idag känner jag mig fortfarande sådär spralligt lyckligt glad ända ut i tårna, trots(eller tack vare?) trötta ben och lite för få sömntimmar. Tror jag skulle må bra av mer Elna, mer umgås med härliga vänner och mer träning med med sällskap! Blir så himla glad av sånt! =)
 
 
Sol och stormigt i Norrköping kring lunch, man fick verkligen hålla i hatten (och allt annat)! Framåt kvällen hade vinden lugnat sig och när vi klev ut från gymmet många timmar senare så kändes det nästan som sommarkväll med ljumma vindpustar och härlig frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0