Påsk i Kuggeboda

Hade ju tänkt hänga i Kuggeboda massa i påsk och fixa och dona i trädgården. Men en en förkylning och massa snöande gjorde att jag tappade lusten. Hade tänkt banka i några stolpar med, men det går ju inte när marken är frusen.
 
Men lördag lunch/em när vi kom hem från Åhus fick vi ett ryck ändå och Patrik vet ju faktiskt ofta bättre än mig vad jag vill/behöver och drog med mig ut dit. Vi gick en lång mysig runda iklädda gummistövlar och satt länge och fikade och invigde den nya fina kaffekokaren som vi hade med ut. Sen gick vi runt i huset och plockade lite och kollade vad som är i mest behov av uppfräschning inomhus.
 
Sen kom solen fram och jag fick ett ryck började ta ner massa växter som jag brukar störa mig på. Passa på innan alla flugfän kommer och stör och medan man kan ha massa tagg-säkra kläder på sig...haha så här års kan inget stoppa mig! Kul när man kommer igång! Emi hjälpte till genom att dra iväg sly som jag klippt ner. Hon är rätt stark och ibland var det väldigt bra hjälp, men ibland missförstod hon tanken och drog det åt fel håll. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0