Torköbad med regn och höjdrädsla!

Undrens tid är inte förbi! I måndags sådär spontanplanerade killarna ihop en kväll att ses och det blev hur bra som helst! Vädret var rätt tråkigt, men gör inte så mycket när det varit fint resten av semestern. Det var mysigt ändå.Daniel och Linda kom ut till Kuggeboda, vi grillade och sen spelade sällskapsspelet Carcassonne till väldigt sent. Himla kul spel det där, de hade precis köpt det så vi var rätt nya allihopa.
 
Efter lång sovmorgon och lång frukost (vid lunchtid) så begav vi oss till Torkö för att Daniel hade sen väldigt länge tillbaka bestämt sig för att bada och hoppa från den omtalade klippan på Torkö, trots att han är rätt höjdrädd. Regnigt, men inte så kallt och ingen trängsel direkt. Bra då kan man vela lite. Men han hoppade, två gånger till och med! Linda var moralisk support, Patrik hundpassare och fotograf och jag tog mig ett hopp jag med... men vad gör jag egentligen i luften (se bilden längst ner)?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victor Adolfsson

Vilken bild på ditt hopp. Såg ut som det fanns risk för magplask där, hoppas det löste sig :)

Svar: Det löste sig, landade som ett spjut med fötterna först! =)
Karla

2013-08-16 @ 15:29:30
URL: http://www.futureintel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0