Bianchi Jab Performance 29.3

Välkommen hem, fina Bianchi! I vår och sommar ska vi utforska Östergötlands skogar på nära håll, du och jag. Vad jag längtar.
 
..och lillebror, dig ska jag försöka slå på cykelvasan, bara så du vet!
 
 
Cykelhörn. =)
 
 
Min gamla trotjänare, Nishikin, ska nu får gå i pension. Jag köpte den begagnad av en tjej i Jämjö 2003. Fulldämpad och tung, men pålitlig och gått helt felfritt och oj vad kul vi haft. Vi har cyklat mest grusvägar kring diverse fritidshus. Men också med packning från Karlskrona till Örebro. Asfalt. Tänk vad som går, om man kan så lite om cyklar att man inte vet att det inte borde gå! Den har också tagit mig fram på cykelvasa x 3. Men nu får den bli en Karlskrona-cykel och sen en vintercykel. Lite lugnare tempo helt klart.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow va fin!!

2013-02-21 @ 08:53:20
Postat av: Patrik

Ser ut som dom nya kompisarna trivs bra ihop i hörnan och Nishikin började faktiskt bli lite trött i ekrarna:)

2013-02-21 @ 19:17:05
Postat av: Nicke B

Ser riktigt läcker ut!
Ni kommer säker ha superkul ihop!

2013-02-22 @ 12:32:29
Postat av: Karla

Så himla fin!! Kul!! =)

2013-02-24 @ 22:46:56
URL: http://possibly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0