Jag lever i en kub?

I en vecka har jag farit runt bland molnen (bokstavligen) utan några andra tankar än nuet och utan några tider att passa... Man äter när man är hungrig, sover när man är trött och är ute så längde det är ljust. Det är fint det.
 
Men idag känns det som om jag har kastats in i en kub, tillbaka i mitt ganska kantiga liv och allt jag försöker få det att innehålla. Jag kastas hit och dit mellan olika möten, projekt, viljor, känslor, intressen, krav och drömmar. Men rutiner och vardag är inte så tokigt det heller, jag ska bara få ordning på de där rutorna och kanterna så de hamnar rätt. Sen, snart, kommer det fler bilder från Duved! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0