Sista dagen i Duved

Sista dagen i Duved hade jag finkameran med mig hela dagen. (Det var visserligen ett tag sen, men sorterat bilderna först nu.) Jag och bror började med att traska upp till stora liften för att hänga på låset och åka helt orört nypistat. Vi tog några härliga, snabba, endorfinhöjande lyxiga åk och sen mötte vi upp gänget och hade en riktigt rolig heldag där vi alla åkte utför och alla åkte bra! Rebecca åkte väldigt bra för att vara sin tredje dag! Hon visade också oss ett gupp som vi lekte lite på..  På väg hem från inlämningen av skidor och snowboard blev det plastpåse-race för att sen övergå i snöbollskrig. Här bjuder jag på några av den dagens bilder, som jag tycker sammanfattar veckan ganska bra. Mycket utomhus, mycket familj, mycket trams och lek och fart men också tid för god mat/fika och häng.Fint det.
 


 


 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder! :)

2013-02-21 @ 08:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0