Längd med snöig förmiddag och solig eftermiddag!

Idag har hela gänget åkt massa längdåkning. Först åkte jag med vovven innan frukost (sen frukost, lång sovmorgon, skönt). Sen åkte jag med Adrian, Rebecca och Patrik. Sen körde jag lite med Lars. Inga jättelånga eller snabba pass, men väldigt olika pass. Innan lunch var det massa massa snö och det snöade och snöade och spåren som man gjodre försvann hela tiden.
 
Efter lunch hade A+R+P+G lektion och det var verkligen jättestor skillnad efter! Coolt, nu åker ju hela gänget faktiskt skidor! Fast läraren konstaterade att skidshopppen inte kan längd, och hade gett dem för mjuka skidor och för korta stavar. Synd. Men lektionen verkar varit bra och kul, men jobbig. Jag och Lars åkte förbi några gånger och en av gångerna åkte de förbi på en skida!! Kul! I morgon är det dags för mig och Lars att ha lektion... spännande! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0